پاوربانک پرانرژی دیجی کاردو

پاور بانک

پاوربانک پرانرژی دیجی کاردو

در زمان خرید من می خواستم تعدادی پاوربانک برای شرکتم جهت هدایای تبلیغاتی بگیرم، با این پیشینه تلفن فعلی من مشکل تخلیه باتری داشت و به این فکر می کردم که با داشتن یک شارژر قابل حمل عمر آن را افزایش دهم. در نهایت به ذهنم رسید که برای مشتری های شرکتم بعنوان کادو و هدیه پاوربانک محصولی ایده آل و مصرفی است. داشتم در سایت ها بررسی می کردم و با مدل های شرکت digikardo.com آشنا شدم. بررسی های زیادی انجام دادم. من در گذشته محصولات digikardo را برای اهدای هدیه تبلیغاتی خریداری کرده ام و معمولاً از آنها راضی هستم. من رفتم و تصمیم گرفتم پاوربانک پرانرژی  دیجی کاردو را بخرم.

پاوربانک های دیجی کاردو مناسب برای چاپ و تبلیغات

به سرعت رسید و جعبه محصول واقعاً زیبا به نظر می رسید. تصمیم گرفتم قبل از اینکه آنها را به مشتری ها هدیه بدهم کیفیت پاوربانک را امتحان کنم. آن را باز کردم در گام اول مشاهده دیدم چاپ تبلیغاتی عالی شده است. متوجه شدم که شارژر قابل حمل کمی بزرگتر از چیزی است که پیش بینی می کردم. داخل جعبه شارژر قابل حمل، کابل usb، کیف حمل شارژر قابل حمل، اطلاعات گارانتی و دفترچه راهنما بود. من بلافاصله متوجه کیفیت بالای شارژر شدم. در دستان شما محکم تر و کمی سنگین تر از آن چیزی است که من انتظار داشتم.

پاوربانکهای قابل حمل دیجی کاردو

برخی از شارژرهای قابل حمل هستند که چیزهای اضافی مانند چراغ قوه دارند، اما این شارژر فقط به اصول اولیه پایبند است. دو پورت USB وجود دارد که می توانید کابل USB خود را وصل کنید و سپس آن را به دستگاه خود وصل کنید. همچنین یک پورت micro usb برای شارژ خود شارژر قابل حمل وجود دارد. در نهایت 4 عدد LED در یک طرف شارژر وجود دارد. این 4 ال ای دی نشان دهنده میزان آب باقی مانده در شارژر قابل حمل است. 4 LED به این معنی است که 100٪ است. 3 ال ای دی یعنی 75 درصد و غیره. همچنین یک دکمه در کنار شارژر وجود دارد. این دکمه ال ای دی ها را روشن می کند تا بدانید چقدر ظرفیت باقی مانده است. ایکس انرژی از فناوری خود برای افزایش سرعت شارژ استفاده می کند که بسیار عالی است.

متوجه شدم دستگاه‌هایی که به برق وصل کردم، این واقعیت که شما می‌توانید دو دستگاه را همزمان شارژ کنید نیز بسیار راحت است. من این کار را چند بار انجام داده ام و بسیار خوب کار می کند.

گوشی های خود رابه پاوربانک های دیجی کاردو بسپارید

چند دلیل وجود دارد که من یک ستاره را حذف کردم. یکی از آنها این است که شارژ، شارژر قابل حمل واقعی با ظرفیت کامل خود حدود 8 ساعت طول می کشد که بسیار طولانی است. من می دانم که ظرفیت بسیار بزرگ است، اما یک آداپتور برق برای خود شارژر می توانست گنجانده شود. دو دلیل دیگر وزن و اندازه است. وزن و اندازه برای من کمی آزاردهنده است زیرا وقتی به شارژرهای قابل حمل فکر می کنم به چیزی فکر می کنم که می توانید در جیب خود بگذارید و همزمان تلفن خود را شارژ کنید. با وزن و اندازه این، انجام چنین کاری خاص کمی دشوار است. این یک مسئله بزرگ نیست، اما فقط چیزی است که فکر می کردم می تواند ارزش ذکر کردن داشته باشد.

…در آخر

اکنون می‌دانم که ایکس انرژی و سایر شرکت‌ها پاوربانک‌های کوچک‌تری ارائه می‌دهند. در کل از این خرید راضی هستم. تصمیم گرفتم یکی از پاوربانکهای پرانرژی دیجی کاردو را برای خودم داشته باشم و الباقی را با اطمینان هدیه بدهم.

من این خرید را پارسال انجام دادم و هنوز می توانم آن را برای مدتی طولانی استفاده داشته باشم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا