فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

مجموعه فلش مموری که با آرم شرکت یا پیام تبلیغاتی شما چاپ شده اند

فلش مموری را می توان با آرم شرکت شما برای استفاده در یک تبلیغاتی کالا به عنوان بخشی از یک هدیه یا برای روش شخصی تر برای ارائه فایل های مهم به مشتریان تبلیغاتی کرد
ما طیف وسیعی را در رنگ های مختلف، حکاکی های لیزری، پرداخت ها و اندازه ها در دسترس داریم.
ما گزینه هایی برای تحویل فوری برای تمام نقاط ایران در صورت نیاز سریع داریم.
Digikardo  یک تامین کننده هدایای تبلیغاتی در ایران است که سالهاست در این عرصه فعال میباشد.
برای دریافت قیمت امروز با ما تماس بگیرید یا محصولات ما را در زیر مرور کنید.

فلش مموری تبلیغاتی محصولی برای بازاریابی شما

وقتی صحبت از یک هدیه تبلیغاتی به میان می آید، محصولات USB مارک دار انتخابی محبوب هستند. از میان طیف گسترده ای از سبک ها و گزینه ها، با محصولات USB قابل چاپ تمام رنگی و حتی حکاکی، این موارد کاملاً با سبک و برند شرکت شما سازگار هستند.

موارد استفاده محصول فلش مموری

ارائه لوگو یا برند خود یک چیز است، اما ارائه آن به شکلی که با بسته بندی شیک استفاده شود و توسط مشتریان و کسانی که با آنها در ارتباط هستید اهدا شود، چیز دیگری است. محصولات USB برای تبلیغات عالی هستند. فلش ها را در یک کیف خوب بیندازید آنها را در سمینار ها به نمایندگان ارائه دهید قراردادها یا اهداف تبلیغاتی را در اختیار آنها قرار دهید و تیم خود را با آنها تجهیز کنید تا تأثیر تیمی بسیار قابل مشاهده باشد آنها ممکن است کوچک باشند، اما مفید و قابل توجه هستند. مموری‌های USB بعنوان ابزارهای با کارایی بالا و ذخیره‌سازی مفید هستند، اما همچنین می‌توان آن‌ها را بدون نیاز به بسته‌بندی حجیم لایه‌های محافظ برای مشتریان و مشتریان بالقوه پست کرد – فقط یک پاکت این کار را انجام می‌دهد. اکنون که بیشتر جلسات را به صورت مجازی انجام می‌دهیم، ارسال یک امتیاز سریع به شرکت‌کنندگان مهم‌تر از همیشه است.

فلش مموری محصولی برای پشتیبان گیری از داده ها

هنگامی که خارج از دفتر هستید، پیشنهاد دادن مشتریان برای برخی اطلاعات می تواند برای یک معامله کشنده باشد، اگر ارائه یا اطلاعات مورد نیاز در دسترس نباشد. وقتی داده‌های تلفن همراه به خوبی کار می‌کنند ممکن است مشکلی پیش نیاید اما اگر می‌خواهید از ارائه محصولات یا خدمات خود محافظت کنید و در عین حال تدبیر و توانایی خود را برای غلبه بر مشکلات احتمالی به نمایش بگذارید داشتن داده‌هایتان در فلش دسترس است راه عالی برای تبلیغات چاپ نام تجاری خود را به آن اضافه کنید و تاثیر آن حتی بهتر است محصول USB را پس از آن به مشتری بسپارید و به او بفهمانید که همه چیزهایی که باید بدانند برای راحتی در آن وجود دارد، و حتی پس از رفتن شما تأثیری قوی بر جای خواهید گذاشت. محصولات USB تبلیغاتی نیز در محیط ها و موسسات آموزشی محبوب هستند. هر جا که از دست دادن اتصال تلفن همراه ممکن است پروژه، جلسه یا ارائه را متوقف کند، این دستگاه‌های کوچک پشتیبان‌های خوبی هستند. توانایی گذاشتن اطلاعات مفید را به آن اضافه کنید و ارزش آن مشخص می شود.

تحویل سریع

ضرب الاجل های تنگ هم برای ما سد راه نیست. اگر به محصول تبلیغاتی خود عجله نیاز دارید، طیف گسترده ای از محصولات USB با چاپ فوری می تواند به سرعت آماده شود. تحویل سریع را به آن اضافه کنید تا مشکل شما حل شود – و همچنین با قیمت مناسب.

برای ارتقای برندسازی شخصی خود با سایر وسایل و ابزارهای تبلیغاتی، چرا به پاوربانک مارک دار، اسپیکر و ایرپاد نیز ارتقا دهید. بخشی از گجت های ما

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا